Re: darmowy firewall

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 20:43:09 MET DST

** Franciszek Sosnowski wrote:

> Nie twierdze, ze tak jest w tym przypadku, ale jakim prawem sie
> dzieje, ze jesli wylacze referrers'y to nie dziala mi kupa stron?

Normalnie, serwer sprawdza nagłówek i reaguje tak jak admin sobie
życzył.

> Nie mowie o spamiarnach typu yuotube, ale kupa stron nie ".com",
> wliczajac jakze zacnego "sourceforge'a" sypie sie na potege.

SF działa, być może jakieś projekty *hostowane* na SF mają strony WWW
zaprojektowane w taki sposób.

> Naiwnym byloby myslec, ze komunikatory (zarowno oryginalne, jak
> i uniwersalne, typu miranda) napewno nie wykorzystuja.
> Moze nie, ale moze tak.

Można dokładnie sprawdzić co i z jakimi parametrami program wywołuje,
jakie pakiety wysyła itp. Myślę, że na GG (z racji popularności) patrzy
sporo oczu, więc jakby coś takiego miało miejsce to byłoby to znane.

(...)

Tak naprawdę to nie.