Re: darmowy firewall

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 20:37:08 MET DST

Dnia Wed, 02 Aug 2006 13:02:36 +0200, fijaksoft tak nawijal:

> teoretycznie moznaby bylo blokowac (ucinac)parametry przegladarek, ale
> wtedy zadne linki np w gg by ci nie dzialaly

Przepraszam, ze sie wtrace, ale Ty naprawde wierzysz, ze nijak
nieudokumentowane GG rzeczywiscie linkuje zawsze dokladnie tak,
jak dostajesz linka?
Nie twierdze, ze tak jest w tym przypadku, ale jakim prawem sie
dzieje, ze jesli wylacze referrers'y to nie dziala mi kupa stron?
Nie mowie o spamiarnach typu yuotube, ale kupa stron nie ".com",
wliczajac jakze zacnego "sourceforge'a" sypie sie na potege.

Naiwnym byloby myslec, ze komunikatory (zarowno oryginalne, jak
i uniwersalne, typu miranda) napewno nie wykorzystuja.
Moze nie, ale moze tak.

> NIGDY nie jestes bezpieczny, zawsze jest pewnien procent akceptowalnego
> poziomu niebezpieczenstwa, przy ktorym nieoplaca sie wydawac kolejnych
> pieniedzy trudu czasu i rezygnacji z czesci funcjonalnosci
> Czujesz sie niebezpicznie? to po prostu nie wlaczaj kompa, i odlacz od
> niego wszystkie kable (wake up lan)

No tak, ale z drugiej strony jest kupe 'kruczkow', dzieki ktorym mozna
sie latwo odgrodzic. Ze nie bedzie funkcjonalnosci pluginow w www?
Osobiscie uwazam, ze flashe i inne badziewia to wymysl szatana.
A tak naprawde to wlasnie dodatkow dotyczy wiekszosc poprawek.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...