Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 15:26:05 MET DST

"Dobromir" <czarne@białe.com> wrote in message

> celem
> Jak masz zarejstrowaną dzialalność w miejscu zamieszkania:)
Czyli nic nowego, o tym to mniej wiecej wiem. Wydawalo mi sie ze mowil o win
zakupionym prywatnie
i zainstalowanym na prywatnym komputerze, ktory znajduje sie w prywatnym
mieszkaniu nie zwiazanym
z zadna DG.

> nie EULA czymkolwiek to jest
> tylko LEGALNOŚCI oprogramowania.

End User Licence Agreement - takie cos mam np. w moim winxp eng oem. Swoja
droga
mam to tylko w wersji angielskiej, mimo ze winxp eng oem nabylem w Polsce od
polskiego sprzedawcy.

> Do tego moze sobie
> Bingo:)

A to cos o tym slyszalem :-). Jesli masz czas to moglbys podac jakie akty
prawnych reguluja
ta kontrole i opisuja jak ona powinna wygladac ?

Daniel