Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Dobromir <czarne_at_białe.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:00:57 MET DST

Nie doczytałem, teraz odpowiem.

::::: kontroli prywatnego komputera ( stojacego w prywatnym mieszkaniu )
::: celem
::: Jak masz zarejstrowaną dzialalność w miejscu zamieszkania:)
:: Czyli nic nowego, o tym to mniej wiecej wiem. Wydawalo mi sie ze
mowil o
:: win zakupionym prywatnie
:: i zainstalowanym na prywatnym komputerze, ktory znajduje sie w
prywatnym
:: mieszkaniu nie zwiazanym
:: z zadna DG.

Widzisz Prawo Autorskie jest tak skonstruowane że aby je złamać
musisz zawsze w jakis sposób osiagnąć korzyść majątkową:)
Udowodnienie korzysci majatkowej gdy prowdzisz DG jest oczywiste.
Natomiast jako osoba prywatna faktury nie wystawiasz
i w prywatnym mieszkaniu nie jest już to takie łatwe.
Kontrole legalności oprogramowania w domu
są i bedą zawsze marginalnymi przypadkami
gdyż po prostu są mało mało skuteczne:)

pozdrawiam
Dobromir