Re: darmowy firewall

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 12:36:57 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Bo o skuteczności decydują regułki stworzone przez użytkownika.

i tu dotykamy sedna sprawy
pisanie regulek mnie nie bawi
Potrafie to, ale to jak command line zamiast Total Commandera
Wszystkie darmowe wersje komercyjnych firewalli potrafia wystawic popup
z pytaniem czy zezwolic/nie zezwolic na dane polaczenie. Nie spotkalem
jeszcze zadnego open source'owego firewalla ktory to potrafi

Co do wbudowanego w XP firewalla sprawa jest prosta - uzywam w2k :)

Tak wiec pytanie powraca - czy ktos zna taki firewall?
Jestem pewien ze gdyby istnial, szybko pojawilyby sie gotowe zestawy
regulek do roznych typowych programow, tak jak maja to komercyjne
programy. Mozliwe takze iz pojawilby sie tryb Stealth itp. Dziwi mnie iz
nic takiego nie ma.
Marx