Re: darmowy firewall

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_no.spam.data.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 12:42:04 MET DST

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote in message
news:eaprfb$bu$1@opal.icpnet.pl...
> Bo o skuteczności decydują regułki stworzone przez użytkownika.

To prawda, choć ja nic nie konfiguruję w nim. Po prostu jak mam program
ktory ma się komunikować z internetem ,to mu na to pozwalam, bo wiem czego
używam.
A wiadomo, że jeśli ktoś podeśle złośliwy kod, to go nie uruchomię bez mojej
wiedzy.
Teraz pytanie moje jest takie:
Mając prywatny komputer XP+SP2+patche+fwXP+antywirus, bez żdnych VNC, remote
desktop, serwerów WWW, ftp i innych (zwykły pecet), czy osoba-atakujący jest
w stanie "dostać" się do zasobów komputera (rejestr, dyski, foldery,
urządzenia) ?