Re: usuniecie ikony kosza z pulpitu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 23:52:44 MET

in news:dnfbpp$arc$1@atlantis.news.tpi.pl , *Piotr Palusiński* wrote:
[...]
> HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}\ShellFo
> lder Wartosc binarna "Attributes" = 40 01 00 20 zmien pierwszy bit z
> 40 na 70, co bedzie wygladalo 70 01 00 20. Teraz w menu kontekstowym
> kosza, dostaniesz opcje 'Usun".

Wiem, czepiam się, ale jak zmienić bit, w szczególności pierwszy, z 40
na 70 ;)
Może ma zmienić pierwszy bit tak, aby pierwszay bajt zmienić z 40 na 70,
no ale po zmianie pierwszego bitu, uzyska nijak inaczej tylko 80.
Skoro twierdzisz, że ma być 70, a w sprawach dot. rejestru Ci wierzę :),
to jednak powinien zostać zmieniony bit trzeci i czwarty.
A sobie z ciekawości sprawdziłem, trzeci byłby od 'delete', a czwarty od
'rename'. Wychodzi z tego, że dla usunięcia starczyłoby zmienić na
60 01 00 20.
No i jeszcze jedno 'ale', w XP i tu, w moim 2000 zmiana nie powoduje
dopisania opcji delete/rename do menu kontekstowego (prawokliku). Pojawia
się natomiast w menu 'plik' Eksplorera np. po wybraniu np. 'Mój komputer',
tam przejściu 'w górę' na pulpit, odnalezieniu wśród skrótów 'kosza',
i wtedy: Plik, Usuń.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)