Re: Autouzupełnianie w IE - jak usunąć wpisy?

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 23:52:34 MET

W artykule news:dnfmjb.1to.1@slawstep.aqua.poznan.pl,
niejaki(a): Sławomir Stępniak zeznał(a) co następuje:

> Upewnijmy się, autouzupełnianie pól formularzy, a nie np. adresów
> stron w pasku adresu. Gdyby o strony chodziło pewnie byś znalazł
> coś o czyszczeniu wpisów w historii. Wydedukowałem zaś z tego, że
> w rejestrze nie znalazłeś, 'typed urls' byś znalazł.

Dokładnie.

> Na pewno jest, tylko nie w postaci jawnych wpisów, zakodowane.

Właśnie się o tym przekonałem..

> Protected Storage Pass Viewer - pspv.exe
> i klawisz del na wpisie.

Super narzędzie, więc dzięki. Właściwie nie rozwiązało to do końca mojego
problemu ale dzięki temu poznałem sposób w jaki winda zapisuje te informacje
i przekonałem się że usunięcie pojedynczych wpisów nie jest możliwe. Nie
wiem dlaczego ale prawie każda pozycja w pspv, w kolumnie "Resource Name"
rozgałęzia się na kilkanaści/dziesiąt pozycji (Multiple Passwords) których
nie można usunąć bo "You must select at least one major item !".
W trybie wyświetlania "RAW Data" wszystko jest zapisane w kodzie
szesnastkowym i domyślam się że podobnie jest zapisane w rejestrze, jedynym
więc sposobem usunięcia pojedynczych wpisów byłoby wyedytowanie tych
szesnastkowych wpisów ale w rejestrze, w "Protected Storage System Provider"
wszystko mam ukryte..

Dzięki i pozdrawiam.

------
rosak