Re: usuniecie ikony kosza z pulpitu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 09:07:30 MET

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
wiadomości news:dnfpod.1cs.1@slawstep.aqua.poznan.pl
> [...]
> [...]
>
> Wiem, czepiam się, ale jak zmienić bit, w szczególności pierwszy, z 40
> na 70 ;)
> Może ma zmienić pierwszy bit tak, aby pierwszay bajt zmienić z 40 na 70,
> no ale po zmianie pierwszego bitu, uzyska nijak inaczej tylko 80.
> Skoro twierdzisz, że ma być 70, a w sprawach dot. rejestru Ci wierzę :),
> to jednak powinien zostać zmieniony bit trzeci i czwarty.
> A sobie z ciekawości sprawdziłem, trzeci byłby od 'delete', a czwarty od
> 'rename'. Wychodzi z tego, że dla usunięcia starczyłoby zmienić na

Zgadza sie, o czym pisalem kilkakrotnie.
50 01 00 20 - Zmien nazwe
60 01 00 20 - Usun
70 01 00 20 - Zmien nazwe i Usun

http://www.winguides.com/registry/display.php/61/

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy