Re: Autouzupełnianie w IE - jak usunąć wpisy?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 22:58:50 MET

in news:dnffui$fqf$1@nemesis.news.tpi.pl , *rosak* wrote:
> Wtam,
> pytanie zawarłem w temacie, przeszukałem już cały system, rejestr,
> sporą część usenetu i nic..
> Chciałbym usunąć wpisy autouzupełniania w explorerze, ale nie

Upewnijmy się, autouzupełnianie pól formularzy, a nie np. adresów
stron w pasku adresu. Gdyby o strony chodziło pewnie byś znalazł
coś o czyszczeniu wpisów w historii. Wydedukowałem zaś z tego, że
w rejestrze nie znalazłeś, 'typed urls' byś znalazł.

> wszystkie, tylko niektóre. W rejestrze na pewno tego nie ma, w

Na pewno jest, tylko nie w postaci jawnych wpisów, zakodowane.

> żadnych plikach tekstowych też więc pewnie będzie trzeba posłużyć
> się jakimś programem ale wszystkie jakie znalazłem potrafią tylko
> wyczyścić całkowicie, tak samo jak z poziomu windy.
> Z góry dzięki za wszelkie namiary.

Protected Storage Pass Viewer - pspv.exe
i klawisz del na wpisie.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)