Autouzupełnianie w IE - jak usunąć wpisy?

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 22:03:50 MET

Wtam,
pytanie zawarłem w temacie, przeszukałem już cały system, rejestr, sporą
część usenetu i nic..
Chciałbym usunąć wpisy autouzupełniania w explorerze, ale nie wszystkie,
tylko niektóre. W rejestrze na pewno tego nie ma, w żadnych plikach
tekstowych też więc pewnie będzie trzeba posłużyć się jakimś programem ale
wszystkie jakie znalazłem potrafią tylko wyczyścić całkowicie, tak samo jak
z poziomu windy.

Z góry dzięki za wszelkie namiary.

pozdr

------