Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 15:32:19 MET

W wiadomości: dn3j69$2iv$1@polsl.pl,
Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Ja jednak zbyt prosto byłem w stanie "wywalić" NT 4.0
> wykonując konkretne czynności (powtarzalnie). Wada sterow-
> ników oczywiście, ale to sterowniki właśnie są najsłabszym
> punktem w zasadzie wszystkich nowoczesnych systemów opera-
> cyjnych. Windows 2000 wniosło trochę jednak w świat testo-
> wania i certyfikowania sterowników:
>
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2005-06&id=115
>
> (o tym samym pisał też Russinovitch bodajże w artykułach
> SysInternals o Windows 2000 Scalability and Reliability
> Improvements).
[...]

Witam!

Ten artykuł raczej jest dostępny na:
http://www.windowsitpro.com/Authors/AuthorID/76/76.html

Jeśli chodzi o sterowniki to czym nowsza wersja systemu to powinno być
lepiej pod tym względem. O ile się orientuje jest to pole zmian i
usprawnień. Dodawania interfejsów w jądrze systemu, testowania
oprogramowania. Ostatnio mówi się o przeniesieniu części sterowników
wymagającej mniejszej wydajności z trybu jądra do trybu użytkownika.
Widziałem pokazy, które umożliwiały uruchomienie ponownie sterownika po jego
resecie.

Wydaje mi się, że praktyce efekt ostateczny będzie zależeć od wsparcia rynku
do tych nowych rozwiązań.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski