Re: SBS2000

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 18:07:01 MET

Tadeusz Łopatkiewicz, e-mail: tadeusz@it-faq.pl napisał(a):

> SBS może pracować jedynie jako podstawowy kontroler i jedyny w sieci.
> Nawet dwóch SBS-ów nie uda Ci się w takich rolach połączyć.

OK, w zwiazku z tym jakich "niespodzianek" moge sie spodziewac po SBS2000
(pomijajac niezgodnosc z warunkami licencji) jesli zainstaluje go jako W2k
2000 serwer (nie bede instalowal nakladki SBS) i podepne go do domeny. Musi
tak popracowac do konca roku, a wiem, ze SBS2003 jesli nie jest glownym
kontrolerem to sie automatycznie wylacza. Czy SBS2000 tez ma taki mechanizm
?

--
Pozdrawiam
Leon