Re: NT 4.0 a USB

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 09:45:33 MET

Użytkownik "Pete67" <pete67@wp.pl> napisał w wiadomości
news:43953d35$0$1500$f69f905@mamut2.aster.pl...

> to powiedzcie mi proszę czy jest szansa aby jakoś odchudzić w2k aby na
> sprzęcie wymienionym w pierwszym poście

tak.
w czasach jak wchodzilo w2k na rynek rozni experci polecali do komfortowej
pracy 128MB,
dzis to oczywiscie smiesznie brzmi, ale niemniej jednak wystarcza pod
warunkiem ze nie przesadzimy z iloscia oprogramowania/uslug pracujacych
jednoczesnie.
niedawno na "laptoku" z RAM 128MB posadzilem XP i tez przy odrobinie
rozsadku/odpowiedniej konfiguracji da sie pracowac.

--
B.G          GG#51489