Re: NT 4.0 a USB

Autor: Pete67 <pete67_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 23:30:39 MET

> tak.
> w czasach jak wchodzilo w2k na rynek rozni experci polecali do komfortowej
> pracy 128MB,
> dzis to oczywiscie smiesznie brzmi, ale niemniej jednak wystarcza pod
> warunkiem ze nie przesadzimy z iloscia oprogramowania/uslug pracujacych
> jednoczesnie.
> niedawno na "laptoku" z RAM 128MB posadzilem XP i tez przy odrobinie
> rozsadku/odpowiedniej konfiguracji da sie pracowac.

OK Rozumiem
pamiętam... :)
na plcomppecet :) kilka krotnie ktoś powiadał że NT optymalny rozmiar RAM to
128:)
ale to było daaawno gdy sam miałem 64 a potem 96:)
Tutaj problemem jest też dysk 4.3GB
pracujący na 4200rpm..
dlatego chce to odchudzać :(
wk2 na tym laptopie wstaje około 2 minut albo i nawet 2.5 minuty!
i to mnie powala
muszę kupić legal system do niego ale na taką ślamazare to raczej sięboje
decydować:(

Pozdrawiam
Piotr Krupa