Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: Bula <abukowski_at_wi.ps.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 14:06:20 MET

W artykule news:dmp1q0$3h1$1@sunnews.cern.ch,
niejaki(a): TKok z adresu <use_address_from_post@foo.com> napisal(a):

> 3. Czy sa róznice w sterownikach dla Win2k, Win2k3, winXP

Co do stacjonarnego to wiadomo, pod kazy system sa inne, zwykle jest tak, ze
sa osobne do xp osobna do wk2, win2k3

> 4. Czy Win2k3 bez problemu rozpoznaje aparaty cyfrowe podlaczone
> przez USB (z Win2k mialem z tym problemy - czesto wymagana byla
> instalacja sterowników z plyty dolaczonej do aparatu).

Jak pisalem, trzeba wlaczyc ich obsluge w uslugach, choc raz testowalem i
sama sie usluga uruchomila bez ingerencji usera.

> 5. Czy Win2k3 równie szybko sie uruchamia i wstaje z hibernacji co
> WinXP

Tutaj nie pomoge, ogolnie win2k3 bez domeny (jego wlasnej, ale ciebie to
raczej nnie dotyczy) wlacza sie wmiare krotko.

> 6. Czy mozna wylaczyc wymóg podawania "powodu" przy zamykaniu systemu
> w Win2k3

Oczywiscie. Chwila i zrobione.

> 7. Jak wyglada kwestia supportu.
> WinXP jest oficjalnie caly czas wspierany, ale najnowszy SP to
> SP2 i nic nie wskazuje na to aby sie pojawil jakis nowy.
> Jak to wyglada w Win2k3 - jaki jest najnowszy SP?

SP1 jak juz odpowiedzieli ci no i oczywiscie uaktulanienia.

> desktopach/laptopach: jakie wrazenia, czy planujecie zmiane systemu,

Ja nie planuje a pracuje na dekstopie, dziala stabilnie, nie mam zadnych
problemow. Zmienie jezeli pojawie sie cos nowego w pracy i bedzie trzeba
testowac, albo pobawie sie vmware :D

> co wam sie podoba a co nie.

ctrl_al_del ktore trzeba wylaczyc :D. Innych zastrzezen nie mam, pracuje
stabilnie, malo obciaza system, wiec nie mam powodow do narzekan.

--
Pozdrawiam
Bula