Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: TKok <use_address_from_post_at_foo.com>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 09:49:04 MET

Dziekuje za odpowiedzi i porady.
Po przeczytaniu watku bardziej sklaniam sie do Win2k3 standard.
Jeszcze kilka pytan do osób uzywajacych tego systemu:
1. Czy MS-ActiveSync dziala bez problemu z tym systemem
2. Czy nie ma problemów z IrDA oraz obsluga WiFI
3. Czy sa róznice w sterownikach dla Win2k, Win2k3, winXP
  Toshiba oficjalnie zaleca do swoich laptopów WinXP. Na stronie producenta
sa sterowniki tylko do Win2k i WinXP (osobno dla win2k i winXP - nie ma
dedykowanych sterowników dla Win2k3).
4. Czy Win2k3 bez problemu rozpoznaje aparaty cyfrowe podlaczone przez USB
(z Win2k mialem z tym problemy - czesto wymagana byla instalacja sterowników
z plyty dolaczonej do aparatu).
5. Czy Win2k3 równie szybko sie uruchamia i wstaje z hibernacji co WinXP
6. Czy mozna wylaczyc wymóg podawania "powodu" przy zamykaniu systemu w
Win2k3
7. Jak wyglada kwestia supportu.
    WinXP jest oficjalnie caly czas wspierany, ale najnowszy SP to SP2 i nic
nie wskazuje na to aby sie pojawil jakis nowy.
   Jak to wyglada w Win2k3 - jaki jest najnowszy SP?
   W ciagu roku pojawi sie WinVista który ma byc nastepca WinXP. To oznacza
ze MS bedzie powoli zaprzestawal supportu WinXP. Czy sa jakies sluchy o
nastepcy Win2k3?
8. Prosba do osób które uzywaja Win2k3 na swoich desktopach/laptopach: jakie
wrazenia, czy planujecie zmiane systemu, co wam sie podoba a co nie.
   Ja pracowalem z tym systemem baardzo krótki. WinXP znam lepiej bo mam go
na komputerze w pracy i wiem co mnie w nim wkurza.

Pozdrawiam