Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: TKok <use_address_from_post_at_foo.com>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 13:12:03 MET

Witajcie,
Od ponad 4 lat uzywam Windows 2000 Pro. Wczesniej na desktopie, od 2 lat na
laptopie.
Generalnie jestem bardzo zadowlony z tego systemu.
Niestety MS powoli przestaje wspierac ten system. Najnowsze oprogramowanie
(MediaPlayer10, Monad) nie wiedziec czemu wymaga WinXP lub nowszy i na moim
Win2k nie chce sie instalowac.

Tak wiec sila rzeczy zostalem zmuszony do zmiany systemu.
Wybór w zasadzie jest b. ograniczony:
1. WinXP - powiedzmy, ze nie palam "miloscia" do tego systemu (o gustach sie
nie dyskutuje) - no chyba ze ktos z grupowiczów mnie przekona ze to dobry
system i warto go instalowac.
2. Windows2003 server. I teraz pytanie - która wersje tego systemu wybrac?
Standard czy Enterprise?

Na kompie uzywam: Eclipse, MS-Office, Tomcat, sporadycznie odpalam instancje
Oracla9i, musi dzialac ActiveSync do synchronizacji z PocketPC, MP3, filmy
DivX i DVD, gry - sporadycznie, musi dzialac USB2.0, IrDA, WiFI i wbudowany
czytnik SD.
Komputer to laptop Toshiba z 2003 roku, P4 2.4GHz, 768MB RAM.

Pytanie: jaki system polecacie do mojej konfiguracji?
Przyznam szczerze, ze w tej chwili najbardziej przypadl mi do gustu
Win2003server Standard.

Pozdrawiam