Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 18:43:30 MET

Dnia 12/1/2005 1:12 PM, Użytkownik TKok napisał:
> Witajcie,
> Od ponad 4 lat uzywam Windows 2000 Pro. Wczesniej na desktopie, od 2 lat na
> laptopie.
> Generalnie jestem bardzo zadowlony z tego systemu.
> Niestety MS powoli przestaje wspierac ten system. Najnowsze oprogramowanie
> (MediaPlayer10, Monad) nie wiedziec czemu wymaga WinXP lub nowszy i na moim
> Win2k nie chce sie instalowac.

Również jestem zadowolonym użyszkodnikiem w2k. Mam go na stacjonarnym,
na laptopie mam niestety XPHome.

> Tak wiec sila rzeczy zostalem zmuszony do zmiany systemu.
> Wybór w zasadzie jest b. ograniczony:
> 1. WinXP - powiedzmy, ze nie palam "miloscia" do tego systemu (o gustach sie
> nie dyskutuje) - no chyba ze ktos z grupowiczów mnie przekona ze to dobry
> system i warto go instalowac.

Gust gustem - pół godziny łażenia po ustawieniach, rejestrze i
internecie (pewne rzeczy trzeba znaleźć, np w archiwum tej grupy) i już
masz system całkiem podobny do w2k (wizualnie bo część kreatorów zostaje
;/).
Są co prawda rzeczy z którymi poradzić sobie nie potrafie (np otwieranie
okna eksploratora po włożeniu cd) ale tak to jest całkiem ok.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \