Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: Przemek R... <przemyslaw.rokicki_at_tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 13:29:20 MET

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:mn.cb087d5b02c9d800.43261@gazeta.pl...

> [...]
>>> 2. art 293 ustęp 1 kk

> Odpuść sobie Piotr. Rozmowa z tym panem przypomina walenie głową w mur ;-)

> Jeśli będzieś zbyt różnił się poglądami to zarobisz tak jak ja
> "gówniarza", "kretyna" itp.

jakimi pogladami, ja pisze o odpowiedzialnosci karnej czyli wtedy gdy
policja moze interweniowac,

"Po takiej ingerencji już nie jest legalny.."
"3. Jeżeli użytkujesz program niezgodnie z licencją to robisz to nie
legalnie. Kopia jest legalna a jej użycie już nie. Zatem po pierwsze
używasz nielegalnie programu MSa (to OEM kupiony z innym komputerem)
więc skutek ten sam jak gdybyś używał nielegalnej kopii (oryginalny
nośnik nie legalizuje procederu)"

program jest nielegalny jezeli jest uzyskany nielegalnie, masz przyklad z
zycia:
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,3009215.html
prokurator podobnie pomyslal i narazil polske na milionowe odszkodowanie,

"Myślę, że jeśli popełnia się przestępstwo to nie ma znaczenia z jakiego
kodeksu (karnego, cywilnego, wykroczeń) jest to naruszenie, ale to moje
prywatne zdanie."

a to jzu w ogole powalajace stwierdzenie,
-przeklinajac popelniam przestepstwo
-przechodzac na czerwonym swietle popelniam przesteptwo

zenada

> A jego znajomośc prawa jest hmm... mocno wybiórcza.
> Reprezentować Ciebie w sądzie jak najbardziej mógłby, chyba nigdy nie miał
> do czynienia z US i nie wie co mogą kontrolować, jakie uprawnienia ma
> policja też chyba zbytnio się nie orientuje....

podaj podstawe prawna uprawniajaca policje do kontroli oprogramowania albo
zamilcz
bo sie bezczelny robisz

P.