Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 12:56:55 MET

> E, tam - pytam konkretnie - czy zapłacisz karę jeśli mi wlepią
> za złamanie warunków licencji, a nie o paragrafy.

Odpuść sobie Piotr. Rozmowa z tym panem przypomina walenie głową w mur
;-)
Jeśli będzieś zbyt różnił się poglądami to zarobisz tak jak ja
"gówniarza", "kretyna" itp.
A jego znajomośc prawa jest hmm... mocno wybiórcza.
Reprezentować Ciebie w sądzie jak najbardziej mógłby, chyba nigdy nie
miał do czynienia z US i nie wie co mogą kontrolować, jakie uprawnienia
ma policja też chyba zbytnio się nie orientuje....
Aż mam kaca teraz, niepotrzebnie sam delikwentowi podpowiedziałem na
początku wątku jak grzebać w dll'ach :-[

Pozdr.
Wojtek