Re: XP Nie widzi drugiego dysku.

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 13:25:00 MET

> Próbowałeś wyłączyć wykrywanie napędów w BIOS-ie?
Tak

> Ponadto ustaw na sztywno zworki "master/slave" i "master only/normal" na
> każdym napędzie.
Też tak jest

> No i oczywiście nie zapomnij uaktualnić BIOS-u na płycie głównej, a
> także w nagrywarce!
Płyta ma najnowszy jaki jest, do nagrywarki nie ma nowszego.

Niestety dalej nie działa. Myślę, że albo jest to problem hardwarowy, albo
coś w windzie jest nie tak. Może przy wycinaniu połowy windowsa w celu jego
"optymalizacji" wyciąłem coś co powinno jednak zostać. Niemniej jednak
dziękuję Wszystkim za trud ustalenia przyczyn takiego zachowania.
Pozdrawiam.