Re: SBS 2003 - masa problemow - help!!!

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 14:02:18 MET

Scroller wrote:
> Witam Was, ludziska ;)
>
> Nowy ja i helpa malego potrzebuje ;)
>
> HISTORIA: Z powodu zakupu specyficznego oprogramowania wymagajacego
> WinServera zostal do firmy zakupiony SBS 2003. Nie pytajcie dlaczego
> wlasnie ten ;)))
>
> Ja jestem Windowsowym laikiem jesli chodzi o serwery. Pracuje na
> bardziej przyjaznym srodowisku (i raczej wolalbym tego nie zmieniac,
> ale: nie chcem, ale muszem;) Nie znam ActiveDirectory.

(...)

prawdopodobnie masz zle ustawiony adres serwera DNS we wlasciwosciach
TCP\IP karty - ustaw na adres tego serwera i wszystko powinno zaczac
dzialac.

SBS nie moze pracowac jako nie kontroler domeny jezeli ma miec
mozliwosci tego co oferuje SBS - dlaczego, bo tak jest. Taka wersje
wybraliscie - nie pytam dlaczego.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl