Re: Co zamiast SAMBY?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 14:12:23 MET

On Tue, 22 Nov 2005 12:59:47 +0100, Bazgruś wrote:

> Wyjaśniam, dwa komputery w sieci LAN (SMB nie działa w sieci rozległej).
> Chodzi o możliwość kopiowania plików pomiędzy komputerami w sposób dla
> użytkownika możliwie najprostszy.

A możesz powtórzyć po polsku to co napisałeś?
Jak to SMB nie działa w sieci rozległej? I co to jest wg Ciebie sieć
rozległa? Bo np. do moich zasobów Samby w Lublinie koledzy ze Szczecina bez
problemów się dostają, tak jak i koledzy z Wrocławia, Krakowa itp.
Myślę że i koledzy z Bangalore też większych problemów nie mają. Podobnie
jak kolega z laptopem, który siedzi teraz w Brisbane :)

--
Pozdrawiam
Piotrek