Konfiguracja serwerow

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 23:40:55 MET

 Witam
Musimy w firmie zreorganizowac siec i mam do Was nastepujace pytanie. Mamy
do dyspozycji Windows 2003 SBS oraz Windows 2003 Standard, i planujemy
zrobic taka konfiguracje: Kontroler domeny zrobic na W2k3 Std, natomist na
W2k3 SBS zainstalowac tylko SQL2000. Musi tak byc gdyz potrzebujemy Uslug
Terminalowych w trybie aplikacji. Jednak jak wiadomo W2k3 SBS MUSI byc
kontrolerem domeny, i tutaj mam pewne obawy. Czy moge go zrobic kontrolerem
domeny (jakiejs drugiej dowolnej do ktorej nie beda sie logowac uzytkowicy)
i postawic na nim SQL2000 na ktorej beda pracowac uzytkownicy logujacy sie
do domeny na W2k3 Std ? Czy nie bedzie w zwiazku z tym problemow z dostepem
do SQL'a?
Wiem, ze najlepiej bylo by to przetestowac, jednak jak zwykle brak czasu, a
moze ktos przerabial cos takiego i moze cos podpowiedziec....?

--
Pozdrawiam
Leon