Re: Konfiguracja serwerow

Autor: grzechoo <grzech00_at__interia.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 00:11:48 MET

> Musimy w firmie zreorganizowac siec i mam do Was nastepujace pytanie. Mamy
> do dyspozycji Windows 2003 SBS oraz Windows 2003 Standard, i planujemy
> zrobic taka konfiguracje: Kontroler domeny zrobic na W2k3 Std, natomist na
> W2k3 SBS zainstalowac tylko SQL2000. Musi tak byc gdyz potrzebujemy Uslug
> Terminalowych w trybie aplikacji. Jednak jak wiadomo W2k3 SBS MUSI byc
> kontrolerem domeny, i tutaj mam pewne obawy. Czy moge go zrobic
kontrolerem
> domeny (jakiejs drugiej dowolnej do ktorej nie beda sie logowac
uzytkowicy)
> [...]

Na W2k SBS działa mi takie rozwiązanie (jak sie nie ma co się lubi to sie
lubi co sie ma :(
Żadnych problemów z SQLem nie ma z tym, że przyznaję nie jest mocno
obciążony.
Do __poważnych__ zastosowań mam osobną maszynę z __samym__ SQLem (i Windą
oczywiście)
Moim zdaniem problem będzie w wydajności TS+SQL na jednej maszynie, a nie
problemów w pracy.
Poza tym M$ __nie zaleca__ TS w trybie aplikacji na kontrolerze domeny ale
działa bez problemów :)
pzdr
grzechoo