Re: konsola odzyskiwania, ntfs, winxp prof - odzyskiwanie danych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:03:41 MET

Użytkownik "NerD" <dren@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dksqg8$ps8$1@inews.gazeta.pl...

> OKi - postawiono ... ale teraz pytania do MPV:

MVP ;-).

> mam komputer z odpalona tylko konsola odzyskiwania i pelnym
> dostepem do danych (dyskietki startowe w w2k, ktore pozwalaja na
> zmiane parametru SET). Mam dostepne polecenie copy.

Musi być włączony pełen dostęp do wszystkich dysków i folderów - oraz
polecenie SET - w rejestrze systemu do którego się logujesz. Inaczej
pozostaje tylko skorzystać z jakichś alternatywnych rozwiązań
umożliwiających dostęp do NTFS.

> 1. Jak skopiowac caly katalog? z tego co copy mowi - to nie
> obsluguje kopiowania katalogow i wildcartow.

Obsługuje. Trzeba to tylko włączyć przy pomocy SET. Może przeczytaj
np. ten artykuł:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/
, i ten: http://www.jsifaq.com/subh/tip3700/rh3756.htm .

> 2. Czy konsola odzyskiwania z w2k nie widzi dyskow usb, czy to
> tylko przypadek (jak opalilem konsole w xpprof - to mialem dostep
> do dysku usb)

A to faktycznie ciekawe...

> 3. Czy jest mozliwosc usuchomienia w konsoli
> jakiegos programu dosowego - np ... notrona commandera?

Nie. Są tylko wbudowane polecenia. Jak chcesz użyć Nortona, to
ściągnij sobie darmowy programik NTFSDOS, albo gotowe nortonopodobne
narzędzie NTFS Reader for DOS http://www.ntfs.com/products.htm .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/