Re: konsola odzyskiwania, ntfs, winxp prof - odzyskiwanie danych

Autor: NerD <dren_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 11:11:39 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Obsługuje. Trzeba to tylko włączyć przy pomocy SET. Może przeczytaj
> np. ten artykuł:
> http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/
> , i ten: http://www.jsifaq.com/subh/tip3700/rh3756.htm .

Wszytsko oki, ale w samym opisie polecenia copy jest nadrukowane, ze
kopiuje pojedyncze pliki (zrodlo http://support.microsoft.com/kb/314058/PL/:
--------------
COPY
copy źródło cel
To polecenie służy do kopiowania plików. W składni polecenia argument
źródło określa plik do skopiowania, a argument cel określa folder lub
nazwę nowego pliku. Nie można używać symboli wieloznacznych (*) i nie
można kopiować folderów. W przypadku kopiowania skompresowanego pliku z
dysku CD-ROM systemu Windows plik jest automatycznie dekompresowany
podczas kopiowania.

Źródłem pliku może być nośnik wymienny, dowolny folder w folderach
systemowych bieżącej instalacji systemu Windows, katalog główny
dowolnego dysku, lokalne źródła instalacji lub folder Cmdcons.

Jeśli argument cel nie zostanie określony, domyślnym miejscem docelowym
będzie folder bieżący. Jeśli plik już istnieje, pojawi się monit o
zastąpienie istniejącego pliku. Miejscem docelowym nie może być nośnik
wymienny.
dzieki uzyciu dyskietek z w2k - moge dowolnie smieniac parametr set.
Mi chodzilo raczej o jakies ukryte funkcje .. :)

Co do reszty informacji - spoko ... juz sie przydaly. :)
Thnx

Rafal