Re: konsola odzyskiwania, ntfs, winxp prof - odzyskiwanie danych

Autor: NerD <dren_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 13:36:21 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "NerD" <dren@wp.pl> napisał w wiadomości

> Po prostu postaw sobie obok drugi system.
OKi - postawiono ... ale teraz pytania do MPV:
mam komputer z odpalona tylko konsola odzyskiwania i pelnym dostepem do
danych (dyskietki startowe w w2k, ktore pozwalaja na zmiane parametru
SET). Mam dostepne polecenie copy.
1. Jak skopiowac caly katalog? z tego co copy mowi - to nie obsluguje
kopiowania katalogow i wildcartow.
2. Czy konsola odzyskiwania z w2k nie widzi dyskow usb, czy to tylko
przypadek (jak opalilem konsole w xpprof - to mialem dostep do dysku usb)
3. Czy jest mozliwosc usuchomienia w konsoli jakiegos programu dosowego
- np ... notrona commandera?

Rafal :)