Re: problem z odtwarzaniem plików video

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 13:59:13 MET

Tommy napisał(a):
> Cześć wszystkim,
>
> Kupiłem wczoraj kartę Gigabyte GF 6600 GT i od tego momentu nie mogę
> odtworzyć żadnego pliku video
> czy to avi czy mpeg nie ma żadnej różnicy. Nie ma też znaczenia jakiego
> programu używam
> Poprostu komputer jak gdyby się wiesza i nic nie można zrobić.
> Mam płyę główną ze zintegrowaną grafiką, może coś trzeba wyłączyć i dopiero
> problem się rozwiąże. Sam już nie wiem.
> Poza tym jak zainstalowałem jeszcze tuner Tv Winfast-a, to też otwiera
> okienko z telewizją i się wiesza.
> Pomóżcie mi bo nie wiem jak to rozwiazać.

Czytając wątek nasunęły mi się takie pomysły:

1. Skoro masz zintegrowaną kartę graficzną, to wyjmij na chwilę tego
geforce'a i zobacz czy tak samo dzieje się na zintegrowanej - jesli nie,
to problem w jakiś sposób dotyczy nowej karty, a jesli tak, to nowa
grafika nie ma tu raczej znaczenia.

2. Jeśli masz włożoną nową kartę, to sprawdź czy w biosie masz wyłączoną
tę zintegrowaną - może być jakiś konflikt między nimi.

3. Jeśli sprawa dotyczy tylko multimediów, to może to wina jakichś
kodeków? Spróbój też możę we właściwościach graficznych tego geforce'a
przywrócić wszystkie ustawienia na domyślne - może problem tkwi w jakim
nakladkowaniu (overlay) obrazu?

--
Artur Grdeń
mega @ work