Re: problem z odtwarzaniem plików video

Autor: Tommy <tomek237_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 09:31:38 MET

> Jesli masz wlaczony podglad miniaturek, to moga takie objawy wystepowac.
> A moze przetestuj ta porade :
> Sprawdz w jakim rozszerzeniu jest nagrany film.
> Teraz przejdz do edytora rejestru i usun wartosci "ShellEx":
> np. dla *.avi
> HKEY_CLASSES_ROOT\.avi\ShellEx\{id_cyferki_literki}
> To samo zrob dla pozostalych rozszerzen, ktore Ci sprawiaja klopot.
> Restart komputera lub wylogowanie.

Nie wiem czy to coś da, bo nic co jest związane z obrazem video o
jakimkolwiek rozszerzeniu nie mogę otworzyć. Tzn. moge ale komputer się
chwilowo
zawiesza, myszka staje, po chwili można trochę myszkę przesunąć i po chwili
znów
staje jakby procek nie wyrabiał, a mam 2,4 Ghz.
Stacji tv z winampa też nie mogę otworzyć. Dosłownie nic )-:.
Na 100% jestem pewnien że to nie jest kwestia rozszerzenień plików video.
Tak jak pisałem wcześniej tuner tv też nie chodzi.