Re: problem z odtwarzaniem plików video

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 09:15:07 MET

Użytkownik "Tommy" <tomek237@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dknndp$3gg$1@nemesis.news.tpi.pl
> Cześć wszystkim,
>
> Kupiłem wczoraj kartę Gigabyte GF 6600 GT i od tego momentu nie mogę
> odtworzyć żadnego pliku video
> czy to avi czy mpeg nie ma żadnej różnicy. Nie ma też znaczenia jakiego
> programu używam
> Poprostu komputer jak gdyby się wiesza i nic nie można zrobić.
> Mam płyę główną ze zintegrowaną grafiką, może coś trzeba wyłączyć i
> dopiero problem się rozwiąże. Sam już nie wiem.
> Poza tym jak zainstalowałem jeszcze tuner Tv Winfast-a, to też otwiera
> okienko z telewizją i się wiesza.
> Pomóżcie mi bo nie wiem jak to rozwiazać.

Jesli masz wlaczony podglad miniaturek, to moga takie objawy wystepowac.
A moze przetestuj ta porade :
Sprawdz w jakim rozszerzeniu jest nagrany film.
Teraz przejdz do edytora rejestru i usun wartosci "ShellEx":
np. dla *.avi
HKEY_CLASSES_ROOT\.avi\ShellEx\{id_cyferki_literki}
To samo zrob dla pozostalych rozszerzen, ktore Ci sprawiaja klopot.
Restart komputera lub wylogowanie.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx