Re: HELP ! - Rejestry ;)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 17:29:52 MET

On Sat, 5 Nov 2005 13:51:27 +0100, Michal Biek wrote:

> Michal Kawecki log:
>
> :-) Krzaczki jesienią w oczka mogą dziabnąć czyli jak ma poszukać tej kopii
> pliku jak przy starcie pojawia się Onemu jw. (Co jest dalej nie wiem-y!
> Zakładam, że też krzaczki ino gęściej) Może lepiej Recovery Console ? (Też
> nie wiem-y czy próbowano tam HELP !;-)

A w jaki sposób chciałbyś się dostać do rejestru z poziomu Recovery Console
na poziomie "import/export gałęzi"? Jakoś nie zauważyłem tam narzędzi do
tego zadania.
Nawet jeśli autor widzi "krzaczki" to zawsze może np napisać sobie batcha
na maszynie obok, który to batch załatwi mu "z automatu" export i import
odpowiednich gałęzi resjestu.
Może warto byłoby by autor spróbował np uruchomić system z opcją "Ostatnia
dobra konfiguracja" ewentualnie dostał się do rejestru poprzez sieć?

--
Piotrek