Re: HELP ! - Rejestry ;)

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 20:35:27 MET

Piotr Smerda log:
> [...]
> A w jaki sposób chciałbyś się dostać do rejestru z poziomu Recovery
> Console
> na poziomie "import/export gałęzi"? Jakoś nie zauważyłem tam narzędzi do
> tego zadania.
Krzaczki zawadzają ...? Nie napisałem, że RC pozwala na bezpośredni dostęp
do Rejestru.
Wskazałem sposób RC jako oddzielny, niezwiązany z tipsem MK ... no niech
będzie, że z lenistwa!
> Nawet jeśli autor widzi "krzaczki" to zawsze może np napisać sobie batcha
> na maszynie obok, który to batch załatwi mu "z automatu" export i import
> odpowiednich gałęzi resjestu.
[...]
Nie zaprzeczam ...no i jeżeli MK też domyślnie o to chodziło to macie
rację:-)

mbSS| 'The Accidential Agent' : TVP1