Re: HELP ! - Rejestry ;)

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 13:51:27 MET

Michal Kawecki log:
> Użytkownik "Programmer" <programmer@nospam.org> napisał w wiadomości
> Tak - poszukaj sobie kopii pliku z gałęzią rejestru SOFTWARE (np. tu:
> \Winnt\Repair), załaduj ją do regedt32 i przekopiuj te wpisy poprzez
> import/export.

:-) Krzaczki jesienią w oczka mogą dziabnąć czyli jak ma poszukać tej kopii
pliku jak przy starcie pojawia się Onemu jw. (Co jest dalej nie wiem-y!
Zakładam, że też krzaczki ino gęściej) Może lepiej Recovery Console ? (Też
nie wiem-y czy próbowano tam HELP !;-)

--
mbSS| Duński dwór królewski zamówił w Poznaniu rzeźbę Herkulesa.