Re: samowola msn 7.5

Autor: taki <konradpc_niespam__at_aol.com>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 11:59:42 MET

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote in message
news:dkhajk$er2$1@opal.icpnet.pl...
> Fajnie, ale to nie ma żadnego związku z systemem operacyjnym a z
> programem, którego używasz. Poza tym ściągnięcie nowej wersji nie jest
> czymś co może w jakimś znaczącym stopniu wpłynąć na bezpieczeństwo. Nie
> wiem dlaczego miałby być ściągnięty jakiś szkodliwy kod. Oczywiście
> ściąganie czegoś bez wiedzy użytkownika nie jest w porządku. Jednak jest
> to problem z Messengerem a nie systemem operacyjnym. A tak w ogóle to
> czytałeś dokumentację MSNa? Na pewno nic tam nie było o ściąganiu?
Nie czytalem dokumentacji przyznam, tak jak pewnie każdy. Jednak nawet
jesli to 'feature' wrzucony dla mojego ogolnie pojetego dobra, to powinienem
byc poinformowany zanim cokolwiek zacznie sie sciagac na moj komputer.
Ta opcja nie powinna byc default ON. Sa ludzie ktorzy placa za ilosc danych
otrzymywanych z Internetu, sa tez tacy co maja smieszne limity transfery
albo zalosne modemy. Placenie za jakies widzimisie MS, ze kazdy powinien
miec sciagnieta najnowsza wersje MSN jest nie w porzadku.

> I co nam chciałeś przez to powiedzieć? Że nie ufasz poprawkom z
> Microsoftu?
Wspomnialem o tym, zeby uniknac zbednej dyskusji, ze pewnie mi sie sciagnelo
z WU. WU mam ustawione zeby mnie informowal o nowych poprawkach,
ale ich nie sciagal automatycznie. Tyle :)

> OK, zainstaluj sobie Linuksa, przekonasz się, że poprawki pod każdym
> systemem operacyjnym mogą mieć bugi i sprawiać problemy bo są takim samym
> softem jak każdy inny.
Pewnie tak tez uczynie. I nie o bugach systemu tu mowa i poprawkach
krytycznych, bo to oczywiste, ze zawsze beda w kazdym systemie.
Chodzi mi tylko o nowa polityke - uszczesliwiania na sile i uzywaniu
zasobow komputera bez wiedzy uzytkownika. Jak dla mnie to jest po prostu
nie w porzadku.

Pozdrowienia
taki