Re: samowola msn 7.5

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 04:57:37 MET

taki <konradpc_niespam_@aol.com> napisał(a):
> [...]
> mojej wiedzy ! To jest gorsze niz spyware ! Przeciez w ten sam sposob
> moze byc sciagniety kazdy nawet szkodliwy kod na moj komputer!
> Nawet jesli ten kod pochodzilby tylko i wylacznie z MS to mam prawo
> wiedziec, ze taki fakt ma miejsce ! Co to w ogole za polityka jest ?
> Zeby nie bylo, ze jestem goloslowny to przed chwila to samo mialo
> miejsce na komputerze brata. Zaczynam dochodzic do wniosku, ze
> ideologiczne pobudki uzywania linuxa wcale nie sa takie bezsensowne...
> Wielki brat czuwa i wkroczyl na teren, ze az nawet taka lama jak ja

Fajnie, ale to nie ma żadnego związku z systemem operacyjnym a z programem,
którego używasz. Poza tym ściągnięcie nowej wersji nie jest czymś co może w
jakimś znaczącym stopniu wpłynąć na bezpieczeństwo. Nie wiem dlaczego miałby
być ściągnięty jakiś szkodliwy kod. Oczywiście ściąganie czegoś bez wiedzy
użytkownika nie jest w porządku. Jednak jest to problem z Messengerem a nie
systemem operacyjnym. A tak w ogóle to czytałeś dokumentację MSNa? Na pewno
nic tam nie było o ściąganiu?

> p.s. Automatic Update w Windows mam na _OFF_

I co nam chciałeś przez to powiedzieć? Że nie ufasz poprawkom z Microsoftu?
OK, zainstaluj sobie Linuksa, przekonasz się, że poprawki pod każdym
systemem operacyjnym mogą mieć bugi i sprawiać problemy bo są takim samym
softem jak każdy inny.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/