Re: samowola msn 7.5

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 13:29:10 MET

taki log:
[...]
> Wspomnialem o tym, zeby uniknac zbednej dyskusji, ze pewnie mi sie
> sciagnelo z WU. WU mam ustawione zeby mnie informowal o nowych poprawkach,
> ale ich nie sciagal automatycznie. Tyle :)
[...]
> Chodzi mi tylko o nowa polityke - uszczesliwiania na sile i uzywaniu
> zasobow komputera bez wiedzy uzytkownika. Jak dla mnie to jest po prostu
> nie w porzadku.

MSPANC Nie zgadzam się z Twoją teorią. Automatyczne WU czy MU jest
ułatwieniem (z założenia) np. dla lamerów, bo nic innego nie muszą zrobić
jak tylko czekać... Informacja o ściągniętych na PC aktualizacjach
jest/powinna być sygnalizowana stosowną ikoną-żółtą tarczą w trayu. Być może
jest/był w tym temacie siakiś bug, a raczej niedopatrzenie programistów, bo
np. jak trafi się z manualnym sprawdzeniem WU albo MU w godz zaplanowanej
aktualizacji i ewentualnie zacznie download to Automat sobie pracuje
równolegle bez przeszkód czyli dubel, a może dubeltówka ;-)
BTW siakąś poprawkę (w przypadku OFF) niechcianą można odfiltrować na
stronie i ukryć ją. Sama poprawka (download plik) na dysku się nie pojawi(a)
... Przyjrzyj się ponownie ustawieniom w Usługi, Zaplanowane zadania,
Centrum Zabezpieczeń ... no i stronie M$ ...no i pilnuj co chcesz ściagać, a
czego nie, jak Auto nie ma u Ciebie wzięcia-szczęścia.
GL

--
mbSS| Lech pokonał Cracovię...1:0