samowola msn 7.5

Autor: taki <konradpc_niespam__at_aol.com>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 04:18:05 MET

Witam!
Uzywalem do tej pory MSN Messenger 7.01. Dzisiaj mnie zaskoczyl
informacja ze jest dostepna wersja 7.5. Brzmi niezle wiec kliknalem
OK - "Chce sciagnac i zainstalowac nowa wersje MSN". Niesamowicie
sie zaskoczylem jak sie okazalo, ze MSN Messenger 7.5 wcale nie musial
sie sciagac tylko byl aktualnie sciagniety ! Kto mu na to pozwolil ??????
Instalacja odpalila sie natychmiast jak kliknalem "YES" - nic nie zostalo
sciagniete ! Szlag mnie trafia jak sie dzieje cos na moim kompie bez
mojej wiedzy ! To jest gorsze niz spyware ! Przeciez w ten sam sposob
moze byc sciagniety kazdy nawet szkodliwy kod na moj komputer!
Nawet jesli ten kod pochodzilby tylko i wylacznie z MS to mam prawo
wiedziec, ze taki fakt ma miejsce ! Co to w ogole za polityka jest ?
Zeby nie bylo, ze jestem goloslowny to przed chwila to samo mialo
miejsce na komputerze brata. Zaczynam dochodzic do wniosku, ze
ideologiczne pobudki uzywania linuxa wcale nie sa takie bezsensowne...
Wielki brat czuwa i wkroczyl na teren, ze az nawet taka lama jak ja
sie zbulwersowala :/

p.s. Automatic Update w Windows mam na _OFF_

Pozdrowienia,
taki