Re: Co zrobic by partycja XP byla bootowalna?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 21:15:12 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2005 19:43:44 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> A przede wszystkim odpowiedniego narzędzia i chyba jednak nieco
> większej niż do edycji rejestru, wiedzy ;-).

No i rozbiłem się o... geometrię dysku :(
Dysk na którym chciałem postawić tymczasowy system jest jakiś dziwaczny:

Disk /dev/hda: 60.0 GB, 60022480896 bytes
16 heads, 63 sectors/track, 116301 cylinders
Units = cylinders of 1008 * 512 = 516096 bytes

O tyle do d*, że - jeśli mnie pamięć nie myli - aby można było w ogóle
bootować z partycji, to musi się kończyć poniżej 1024 cylindra. W przypadku
tego dysku oznacza to mniej więcej 512MB na partycję startową... Chyba nie
ma więc szans na to by były tam XP, a tym bardziej bym mógł w jakikolwiek
sposób przerzucić tam swój zmirrorowany system :(

Macie jakiś pomysł na szybko co z tym fantem zrobić?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004