Winxp i klopot z jego uzywaniem :/

Autor: jaspis <jaspis2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 21:17:05 MET

Witam,
od dosc dluugiego czasu mam nastepujacy problem. Po zainstalowniu winxp (z
sp2) -> menarpod niedlugim czasie nie moge przejrzec menadzera urzadzen
(System -> Sprzet -> menadzer urzadzen) poniewaz ukazuje mi sie komunikat o
braku odpowiedniej przystawki. Przejrzec to moge natomiast z poziomu:
Zarzadzanie komputerem -> menadzer urzadzen. I tak jest za kazdym razem jak
przeinstaluje winxp :/ Obecnie zrobil mi sie lepszy bajer! Probujac wejsc na
System -> Sprzet -> menadrzer urzadzen pokazuje sie komunikat: System windows
nie moze uzyskac dostepu do okreslonego urzadzenie, sciezki lub pliku. Mozesz
ni emiec odpowiednich uprawnien, aby uzyskac dostep do elementu". To jeden ..
a drugi ciekawy komunikat pokazuje mi sie w momencie proby uruchomienia
Zarzadzania dyskami (Zarzadzanie komputerem -> Zarzadzanie dyskami). Oto on:
"Nie masz praw dostepu do menadzera dyskow na logicznych na XXX". I coz w
takiej sytuacji robic. wiem - najprostrzym rozwiazaniem jest ponowna
instalacja...ale jak juz to doswiadczalnie sprawdzilam nie daje ona
porzadanych efektow. Wciaz robi sie to samo :/ Co lepsze instalowalam system z
roznych plytek. Wspomne ze mam jeszcze win 2003 server i tam wszystko dziala
bez zarzutu. Jesli ktos spotkal sie z takim problemem to prosze o porade.

Dzieki

Pozdrawiam,
jaspis