Re: wirus? - spada mi ilość wolnego miejsca na C

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 18:56:40 MET

Dnia 2005-11-02, *Andrzej Kamiński* napisał(a):

> Mam taki objaw: po zalogowaniu się do w2k sp4
> system "powoli" miesza dyskiem, a ja widzę, że
> spada mi ilość wolnego miejsca na dysku C: aż
> do zera (mam około 500 mega wolnego na tym
> dysku) po czym znów mam 500 mega wolnego
> i aktywność dysku ustaje... trwa to z 5 minut.
> Przy czym bywa, że czasem zostaje 0 wolnego
> aż do restartu...
> Komp to PIII733 256MB RAM.
> Sprawdzałem system dwoma programami antyw.
> NOD32 i Avast! a także SpyBotem i Adwarem.
> System jest aktualizowany na bieżąco.
> Co jest?

Sprawdź, czy to przypadkiem nie jest to ->
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_frm/thread/15bd9aeb2825bb7b/81c320057e8d3d8a?lnk=st&q=wieloryb+author:goomish&rnum=1&hl=pl#81c320057e8d3d8a
(w skrócie -> http://tinyurl.com/dt6zf ).

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*