wirus? - spada mi ilość wolnego miejsca na C

Autor: Andrzej Kamiński <kamyk_2_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 12:30:32 MET

    Witam.
Mam taki objaw: po zalogowaniu się do w2k sp4
system "powoli" miesza dyskiem, a ja widzę, że
spada mi ilość wolnego miejsca na dysku C: aż
do zera (mam około 500 mega wolnego na tym
dysku) po czym znów mam 500 mega wolnego
i aktywność dysku ustaje... trwa to z 5 minut.
Przy czym bywa, że czasem zostaje 0 wolnego
aż do restartu...
    Komp to PIII733 256MB RAM.
Sprawdzałem system dwoma programami antyw.
NOD32 i Avast! a także SpyBotem i Adwarem.
System jest aktualizowany na bieżąco.
Co jest?

pozdrawiam
AK