Re: wirus? - spada mi ilość wolnego miejsca na C

Autor: Andrzej Kamiński <kamyk_2_at_o2.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 11:22:44 MET

> Sprawdź, czy to przypadkiem nie jest to ->
> (w skrócie -> http://tinyurl.com/dt6zf ).

    To nie to :(
Ciekawe jest to, że nie ma wogóle na dysku takich dużych
plików :) oprócz pagefile.sys, ale on nie puchnie.
Trzymając wciśnięte w Total Commanderze Ctrl+R
widać, że zmniejsza się cały czas ilość miejsca na c...
w tempie jakieś 1MB/10s. Po zaznaczeniu w TC wszystkiego
na C: spacją, ilość wolnego miejsca powinna oscylować w granicach
~3,2GB a wolnego nie ma nic...
    Ręce mi opadają.

pozdrawiam
AK