Re: Zastanawiaj się szybciej W2003 Serwer :)

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 14:24:26 MET DST

> Na przyszlosc proponuje powstrzymywac sie od tak drastycznych krokow bez
> zrozumienia ich znaczenia i dzialania tego czym sie zajmujezz (bez obrazy)

Jasne, człowiek uczy się całe życie...taka rola samouka co ma tysiąc różnych
zadań a między wódką a zakąską wdraża nowy serwer. A rady od specjalisty
nigdy dla mnie nie są obrazą:)

> Skonfiguruj w ustawieniach TCP\IP karty tego serwera adres DNS na jego
> adres,
> zainstaluj ponownie DNS server - po uruchomieniu uslugi zrob refresh
> zones -
> powinny pojawic sie dane ze stref zintegrowanych w AD - moze to zajac
> chwileczke ale generaleni powinny. Potem mozesz zrestartowac usluge
> netlogon
> albo lepiej cala maszyne i sytuacja powinna sie unormowac

Zanim przeczytałem odpowiedź to zrobiłem tak:
odinstalowałem DNS
dodałem wpisy w TCP/IP
Troszkę inaczej odpowiadałem na pytania kreatora DNS podczas ponownej
instalacji
Przeprowadziłem testy i.................

działa :)
Widac mojego DNS`a z serwera i stacji roboczych.

Dziękuję więc za wszelka pomoc. Zawsze chętnie się czegoś nauczę od Ciebie.

Pozdrowienia
Piotr