Re: Windows 2003 server - problem z dostępem do plików

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 14:29:53 MET DST

Paweł Goleń napisał(a):

> Czyli:
> 1. Dostęp nie był lokalnie, tylko przez sieć

Dostęp był lokalnie tzn. user zalogowany w sesji terminalowej - dlaczego
w taki dziwaczny (jak dla mnie) sposób nałożyły się uprawnienia to nie
wiem :-(

> 2. Było to, o czym pisałem
Nie, mimo wszystko dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!