Re: Zastanawiaj się szybciej W2003 Serwer :)

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 12:25:38 MET DST

Golibroda <brak@adresu.pl> napisał(a):

> Nie, odinstalowałem rolę serwera DNS a potem zainstalowałem ponownie z
> kreatora, Kontrolera domeny i AD nie ruszałem. A może przed instalacją
> serwera DNS w TCP/IP jako preferowany adres ustawić adres serwera i dopiero
> zainstalować serwer DNS.................chyba,że coś niejasno tłymaczę albo
> nie rozumiem :(

Na przyszlosc proponuje powstrzymywac sie od tak drastycznych krokow bez
zrozumienia ich znaczenia i dzialania tego czym sie zajmujezz (bez obrazy)

(...)
> Co proponujesz ??

Skonfiguruj w ustawieniach TCP\IP karty tego serwera adres DNS na jego adres,
zainstaluj ponownie DNS server - po uruchomieniu uslugi zrob refresh zones -
powinny pojawic sie dane ze stref zintegrowanych w AD - moze to zajac
chwileczke ale generaleni powinny. Potem mozesz zrestartowac usluge netlogon
albo lepiej cala maszyne i sytuacja powinna sie unormowac

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl