Re: Problem z domena 2003

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 11:35:36 MET

Dnia Wed, 23 Mar 2005 11:24:59 +0100, Tomasz Onyszko
<T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał:

> TO nie jest mechanizm migracji, to jest po prostu rozszerzenie schematu
> poniewaz windows 2003 wymaga troche nowych rzeczy

> Nie da sie tego uniknac i mozesz to spokojnie przeprowadzic, jedne znane
> mi problemy to te z excange 2000 ale masz podany link jak je rozwiazac

to jescze kilka pytan, jesli moge :) ?

rozumiem ze mam uruchomic ten program ?
on jest na plycie win2k3 ?

To solve the problem, you must run the inetorgpersonfix.ldf file that is
located in \support\ tools\support.cab. This LDIF file fixes the
lDAPDisplayName attributes of the three attributes.

First save the inetorgpersonfix.ldf file, then import it using the ldifde
utility. Here is an example where we will be importing into the mycorp.com
forest:

ldifde.exe /i /f inetOrgPersonFix.ldf /c "DC=X" "DC=mycorp,DC=com"

jesli moja domena to nazwa_firmy.com.pl to podaje w DC= nazwa_firmy,
DC=com, DC=pl (podaje nazwe internetowa nie nazwe nazwa_firmy.local ?
co znaczy DC=X ? czy to zostaje tak jak tutaj wyglada ?
ile to trwa i czy jest niebezpieczne

Ps. mam backup danych z folderu windows i innych waznych robiony Veritasem
ale wolabym jednak nie testowac odzyskiwania danych :)

--
Pozdrawiam
Zdzislaw Landowski