[W2K] Jak zablokować (bez usuwania) "połaczenia przychodzące"

Autor: si <nospan_at_nonet.no>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 11:46:22 MET

Korzystam z usługi "call-back". Jedno połączenie którym wydzwaniam chęć
dostępu no i drugie "Połączenia przychodzące", którym akceptuję odpowiedź z
odległego serwera.
Problem polega na tym, że komputer odbiera wszystkie połączenia (dzwoni żona
i zamiast mojego miłego głosu słyszy warczenie modemu).
Próbowałem "odptaszkować" modem w ustawieniach "Połączenia przychodzącego",
ale windowsy nie specjalnie się tym przejęły.

W tej chwili albo wywalam "Połączenia przychodzące" z ustawień i tworzę je
na nowo kiedy potrzebuję albo odłączam fizycznie kabel od modemu.

Możecie coś na to poradzić?
si