Re: Problem z domena 2003

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 11:24:59 MET

Zdzislaw Landowski wrote:

> Oki czyli to jest to o czym mi kiedys pisales , mechanizm migracyjny ,
> czyli 2k3 nie da sie terz dopiac do domeny

TO nie jest mechanizm migracji, to jest po prostu rozszerzenie schematu
poniewaz windows 2003 wymaga troche nowych rzeczy

> jako dodatkowy kontroler :(
> chcialem wlasnie tego uniknac, czyli musze tworzyc zupelnie nowa
> domene, zeby tego nie robic , czy tak ?

Nie da sie tego uniknac i mozesz to spokojnie przeprowadzic, jedne znane
mi problemy to te z excange 2000 ale masz podany link jak je rozwiazac

> ew. czy ta operacja jest niebezpieczna dla dziajacego serwera, mam
> tylko jeden serwer, jak on poleci to koniec juz nic nie uratuje.
Zawsze masz backup - prawda :)? Ale nie jest to operacja jakos
szczegolnie niebezpieczna, chociaz modyfikacja schematu zawsze
pozostawia dreszczyk emocji. Jednak w tym przypadku tysiace ludzi
przecwiczylo to przed toba

> 2 sprawa czy podczas robienia tej operacji domena pracuje normalnie,
> mozna sie logowac, czy trzeba to robic po godzinach pracy, ile taka
> operacja trwa i jak rysykowna jest ?

chwile, tak mozna norlanie pracowac

> czy bezpieczniej stawiac domene na nowo ?
zeby miec windows 2003 - nie no bez przesady, (...) nie robcie z nas
pederastow (...) - jezeli chcesz kreowac nowa domene i przenosic do niej
zasoby tylko dlatego to nie ma to wiekszego sensu

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl